środa, 11 września 2013

heihei

Dziś w szkole po staremu...hmmm.... nudni nauczyciele, wkurzający koledzy siedzący w ławce za mną itp.
Było dość fajnie, bo nie było przyrody i wych. fizycznego i do tego miałam tylko 5 lekcji: angielski, plastykę, 2 razy polski i matematykę. Jak wracałam ze szkoły to było strasznie zimno i trochę padało, a ja biedy ubrano byłam tylko w dżinsową kurtkę z rękawami podwiniętymi do łokci. brr.... zamarzłam. Co do ocen to mam już 4 z wych. fizycznego, 2 'kropki' (za nie przygotowanie do lekcji dostaję kropkę :D) i plusika z polskiego :P Ok, dosyć szkoły, napiszę o czymś milszym :D. W następnym poście będą out fity! A jeśli 'wynajmę' Esterę jako fotografa/ kamerzystę to zrobię tag o moim pokoju (pokaże wam mój pokój) i mam nadzieję, że się zgodzi, bo inaczej będzie z nią źle (muahahahahhaha) Ok! To byłoby na tyle więc żegnam się z wami miśki
Komentujcie i obserwujcie ♥♥♥
 co to tego na zdjęciu na górze mam mieszane uczucia ;c, ale wciąż ich kocham ze względu na to co zrobili 
(+ jestem belieberką <3 )


sobota, 7 września 2013

heihei

Teraz nie mam za bardzo czasu na bloga bo szkoła i wgl no wiecie sami, więc za dużo postów nie będzie ;c ze 1-2 tygodniowo.
Mam plan by zrobić outfity ale to dopiero jak przyjdzie moja czapka ^^ Jest super, ale nie zdradzę wam jak wygląda (to tajemnica ;3)
~
Wczoraj byłam na 'melanszu' (:D) z Esterą i innymi naszymi 3 koleżankami i  2 kolegami. Siedziałyśmy na orliku. Mam nawet parę zdjęć, ale 'prawa autorskie' zabraniają mi ich wstawić. Za to dostaniecie zdjecie naszych stóp ułożonych w gwiazdkę ^_^
To by było tyle a ja zmykam pojeździć na rolkach z koleżankami albo sama (jeszcze nie wiem) bai bai
Komentujcie i obserwujcie miśki ♥♥♥

środa, 4 września 2013

Szkolne dni

Już pewnie jestem w szkole ,rano chodzę z plecakiem po ulicy. Pewnie wkurzam się na brak Internetu...ale to tylko może przewidywania, naprawdę to nie wiem co teraz robię. może odrabiam lekcje, może wyszłam ze znajomymi... Chciałabym teraz czytać wasze komentarze ale nie mogę. To dość dziwne uczucie, bo nie mogę. Nie potrafię tego zrozumieć, zawsze jak chciałam to mogłam z wami pogadać a teraz nie wiem jak reagujecie na moje posty...hmmm....ciekawe co piszecie ok dosyć, bo po prostu jestem uzależniona od Internetu, a teraz na komputerze mogę sobie w Paincie malować, albo grać w Simsy....:P Ok baj baj nie zapomnijcie lekcji odrobić :D
Komentujcie i obserwujcie ♥♥♥


piątek, 23 sierpnia 2013

Brak Internetu :(

Od 1 września do ok 1 października nie będę miała internetu :< . Ustawię kilka postów by się opublikowały ale będą to 2 góra 3 . Niestety, ale tak musi być, nic nie poradzę. Wiedzcie, że nie wyjeżdżam nigdzie lub zawieszam bloga, po prostu nie mam dostępu do Internetu. Nie będę wchodziła na Skypa, Facebooka... O Boże nie wiem czy wytrzymam miesiąca bez Fb! Będę łaziła do Estery i zajmowała jej kompa :D Ok bai bai Będzie pewnie jeszcze 1 post a potem będą się publikować automatycznie przez miesiąc. Może mnie zaskoczycie i jak wrócę będę miała 50 obserwacji :P Wszystko jest możliwe :) bai bai
Obserwujcie i komentujcie ♥♥♥

 Tęcza :P

czwartek, 22 sierpnia 2013

hei hei


Dzisiaj taki post na luzie. Wczoraj byłam u Estkki na imprezie urodzinowej. Było mega, ale czasem koleżanki, które take Estera zaprosiła oprócz mnie nie chciały robić niektórych rzeczy :/ . Na początku słuchałyśmy muzyki i próbowałyśmy powtórzyć kroki taneczne Justina z teledysku do piosenki As long as you love me. Nie bardzo nam się to udało, ale cóż..naśmiałyśmy się przy tym. Potem Harlem Shake :D Jak skończyłyśmy to byłam straszne padnięta :P . I jeszcze zanim przyszła reszta zaproszonych Estera zaczęła mnie uczyć grać na kubku. Jeśli też was to interesuje to możecie się łatwo nauczyć z TEGO PORADNIKA. Polecam fajnie gra. :D Esterę to zaczęło wkurzać kiedy powtórzyłam tą melodie po raz setny :D Bardzo mi się spodobało. Potem, jak przyszły dziewczyny, Estera zdmuchnęła świeczki. Dalej wam nie opowiadam, bo zanudziłabym was jeszcze, ale jeśli chcecie wiedzieć to prosić ESTERĘ, przecież to jej urodziny :P Ogólnie bardzo się uśmiałam na imprezce :D Niedługo będzie post z kilkoma outfitami więc zapraszam. Bai bai
Obserwuj i komentuj ♥♥♥

 Teraz wiecie co robię jak mi się nudzi :P

Chciałam jeszcze abyście zerknęli na blog z imaginami o 1D (jeśli oczywiście chcecie) Możecie przeczytać, napisać komentarz i zaobserwować. Link: http://imaginyo1dlove.blogspot.com/
Pozdrawiam!

czwartek, 15 sierpnia 2013

Hejty

heeei!
Dzisiaj chciałam omówić temat hejtów. Pewnie każda blogerka się z nimi spotkała-ja także. Kiedyś, na początku jakiś anonim napisał mi pod postem:


Po co prowadzisz tego bloga jak i tak nikt go nie ogląda?
Pierwszy hejt a już miałam myszka na guziku Usuń bloga ... 1 mój blog został już zablokowany (żeby nie nadużywać słowa usuń ;)) przez masę hejtów. Lecz szybko usunęłam ten komentarz..i dobrze zrobiłam. Mam nadzieję, że więcej takich hejtów nie będzie, choć to mało prawdopodobne. Ale cieszę się, że ą jeszcze normalni ludzie, którzy potrafią wypowiedzieć się po ludzku. Nie rozumiem nawet po co hejterzy tak robią, jeśli nie podoba się  mój blog to niech sobie po prostu idą i mnie zignorują, a nie piszą bzdety i tylko obrażają. To jest moja wypowiedź na ten temat. Możecie pisać w komentarzach czy wy też się spotkaliście z hejtami. Zapraszam też do obserwowania mojego bloga :D buźka bai bai

+z Esterą nagrałyśmy TAG: FRIENDS jeśli chciecie możecie obejrzeć: klikklikklikklikklik


Takie tam śmiechotki :)
























środa, 7 sierpnia 2013

TAG, Estera, fotki i Warszawa

hei hei
Hej miśki! Łapcie TAGA o moich ulubionych rzeczach! Filmik jest w HD, robiony najdroższymi lustrzankami i kamerami! Idealne światło i tło, a główna gwiazda mówi bez najmniejszego zająknięcia! A tak serio to nagrałam ten film telefonem i wgl mnie nie widać ;( ale za to zdjęcia macie ładne :).

video


 Sorrki że tak mało zdjęć ale musi mi starczyć na jeszcze 1 post :)

Estera jest w Norwegi i nawet się z nią spotkać nie mogę i tak wgl to jakaś choroba mnie bierze bo czuję się jakbym miała gorączkę ;( 
Cały czas słucham As long as you love me- Justin Bieber albo Best song Ever - One Direction. Te piosenki są świetne ;3 Zakochałam się w nich :D
 Zapomniałabym - chcielibyście żebym opowiedziała coś o moim wypadzie do Warszawy??? Ciekawa jestem. To wszystko  z mojej strony.
Komentujcie i obserwujcie ♥♥♥




sobota, 3 sierpnia 2013

Warsaw

Hei taki szybki pościk, bo jutro o 5 rano jadę do Warszawy! wiii! Ok na prawdę się śpieszę. Teraz jest godzina 22 i powinnam już spać , bo wstaję o 4 nad ranem. Wy to czytacie w sobotę o chyba 17, a ja w tym czasie będę już na miejscu. Bardzo się cieszę ^.^ Pozdrawiam Iza


czwartek, 1 sierpnia 2013

20 faktów o mnie!

1.       Urodziłam się 30 stycznia.
2.       Mam słabość do zwierzaków.
3.       Nienawidzę ryb – ani jeść, ani dotykać <brrr…>
4.       Nie cierpię moich włosów
5.       Uwielbiam wapiry oraz Sagę Zmierzch.
6.       Nie mam świra na punkcie mody i uważam, że dziewczyny, które mają są dziwne i puste (tyczy się to tylko tym dzieciom co mają po 10-14 lat i uważają się za modowych ekspertów)
7.       Kocham grać w różnego rodzaju gry komputerowe i gdy będę miała nowy komputer to zacznę karierę na Youtube jako zagrajmerka.
8.       Nie byłam nigdy w górach, ale nad morze pojadę już drugi raz.
9.       Mam chorobę morską ;___;
10.   Nie lubię jeździć długo samochodem.
11.   Obecnie mam około 25 plakatów One Direction i prawie 10 plakatów Justina Biebera.
12.   Nie lubię pić napojów gazowanych.
13.   Sądzę, że piszę jak kura pazurem, choć koleżanki mówią, że mam ładny styl pisma.
14.   Nigdy nie leciałam samolotem.
15.   Gdy coś piszę w Wordzie siedzę z 15 minut nad wybraniem odpowiedniej czcionki.
16.   To jest mój drugi blog i już 2 raz piszę fakty o mnie.
17.   We wakacje prawie nigdy nie mam papieru do drukarki - zawsze zapominam kupić ;___;
18.   Kocham droczyć się z ludźmi :D
19.   Mam tylko 4 buteleczki lakierów do paznokci.
20.   Zazwyczaj nie mam kasy na fajne ciuchy :/

+ Jak będę miała aparat to będą vlogi!! ^.^



Oto 20 faktów o mnie. Jeśli ci się spodobało to skomentuj, albo obserwuj mojego bloga jeśli chcesz więcej!

czwartek, 25 lipca 2013

Takie tam powroty :D

Jakby co to jeszcze żyję :D więc mogę do was wrócić xD Pisaliście tak jakby definicje mojego problemu....Od razu mówię, że to nie żaden chłopak nie złamał mi serducha :D mam tylko małe problemu rodzinne i nie ma się co o mnie martwić. A tak wgl to opowiem co zrobiłam już we wakacje. Dość często jeździłam na basen z mamą, bratem, ciocią i 2 kuzynami :D. Byłam też w Inowrocławiu na solankach. Mam taki fajny kamień ze soli :D. Mam jeszcze plany jechać nad nasze polskie morze :) Filmiku z pakowania raczej nie zrobię, bo nawet nie wiem jak się do tego zabrać :/ . Poza tym muszę wytrzasnąć skądś aparat O.o . Poza tym "spełniłam" niektóre moje plany na wakacje :
I mam też nadzieję, że mój nowy design wam się spodoba ^^
Pozdrawiam was papaa ^.^

sobota, 13 lipca 2013

Plany

Hei ludzie! ^^
Ostatnio tak postów nie było, bo mnie brzuch strasznie boli i mam katar :( Nic nie robię tylko siedzę i spijam herbatkę. OK, to były troszkę smutniejsze sprawy, a teraz coś weselszego. Chciałabym wam napisać moje plany na te wakacje!!! Są jeszcze nie dopracowane więc post pewnie będzie aktualizowany. Oto moje postanowienia na wakacje 2013:

  • Wyszaleć się x)
  • Zdobyć 60 obserwatorów (lub więcej)
  • Poznać kogoś nowego
  • Zrobić sobie "gazetowe" paznokcie (to jedno z tych łatwiejszych)
  • Przytyć ze 3-4 kg (tak, wiem co pomyślicie, ale serio chcę :/)
  • Kupić 2 dodatki do gry TheSims3
  • Wypocząć
Na razie to tyle, zobaczymy na co jeszcze wpadnę :)  +pytanie: mam zrobić posta o moim zwierzaku???
Czekam na odpowiedzi. Więcej pytań możecie zostawiać na moim Ask'u (znajdziecie go w zakładce Ask)

Zapraszam do obserwowania, komentowania i pytań zadawania!!!
BUŹKAAAA!

poniedziałek, 8 lipca 2013

Po raz kolejny nominowana

Już kolejny raz zostałam nominowana do Liebster Blog Award ^^. Bardzo za to dziękuję MASZY (nie wiem jak się odmienia więc proszę mnie poprawić jak się pomyliłam) i  Paulinie . Oto pytania dla mnie od Maszy:

1. Kim chcesz zostać w przyszłości?
 -Chciałabym znaleźć prace przy komputerze żebym mogła przebywać w domu, zajmować się dziećmi.
2. Pies czy Kot?
 -Pies *__*
3. Jedna cecha Twojego bloga?
 -Jest naturalny, nie udawany...
4. Ulubiony kwiat?
 -Bez :)
5. Wolisz obejrzeć film czy serial?
 -Zdecydowanie film
6. Jakie języka byś chciała się uczyć?
 -Norweskiego lub angielskiego
7. Wierzysz w sny, horoskopy itp?
 -W sny czasami, ale w horoskopy zdecydowanie nie!
8. Kupujesz regularnie jaką gazetę?
 -Bravo, Fun Club, Twist i Bravo Girl
9.Jaką muzykę słuchasz?
 -Pop
10. Gdzie chcesz jechać w te wakacje?
 -Nie lubię podróżować, ale pojechałabym w jakieś malownicze miejsce niedaleko mojego miejsca zamieszczania (np.mazury, morze [wg. mnie to niedaleko xD])
11. Na co wydałabyś 100.000.000zł?
 -ciuchy, biżuteria, buty dla mnie i mojej przyjaciółki, samochód i szofera który by mnie woził...ale na pewno większa część oddałabym domom dziecka, schroniskom, bezdomnym...

A to są pytania od Pauliny:

1. Twoje największe zainteresowania?
 -Blogowanie i rysowanie
2. Co uwielbiasz w swoich obserwatorach z bloga?
 -Że większość z nich piszę komentarze i czyta mojego bloga ;) (dziękuję wam)
3. W skali 0-10, jak oceniłabyś/oceniłbyś swojego bloga?
 -ehh, 6-7
4. Ulubiona potrawa?
 -Pizza i frytki!
5. Wieś vs miasto?
 -wieś, ew. małe miasto, np. takie w którym mieszkam ja (ok.5000 mieszkańców)
6. Jakie masz plany na tegoroczne wakacje?
 -odpoczynek, odpoczynek i...odpoczynek z Esterą (my best friend forever )
7. O jakiej tematyce blogi lubisz czytać?
 -różne, byle o wampirach O.O
8. Jak długo prowadzisz swojego bloga?
 -prawie miesiąc
9. Co cię zachęciło do założenia bloga?
  -Estera :D
10. Czy Twoi rodzice wiedzą o blogu, który prowadzisz?
 -wiedzą, że bloguje, ale nie znają adresu mojego bloga
11. Jeżeli bez trudu mogłabyś coś w sobie zmienić, to co by to było?
 -włosy - są straszne >,<

Mam nadzieję, że odpowiedzi wam się spodobały. To blogi, które nominuję ja:

  1. http://zaczytanakasia.blogspot.com/
  2. http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/
  3. estkka.blogspot.com
  4. http://mysweetlife66.blogspot.com
  5. http://onelife-onesize.blogspot.com/
  6. http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/
  7. lovemydreams18.blogspot.com
  8. karladreamsworld.blogspot.com
  9. malinkaxpp.blogspot.com
  10. http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/
  11. http://zjednoczona.blogspot.com/
Oto są moje pytania dla was kochani :
Jaką/jakiego/jaki piosenkarkę/piosenkarza/zespół lubisz najbardziej?
  1. Jaka jest twoja ulubiona książka?
  2. Co najbardziej szalonego zrobiłaś w swoim życiu?
  3. Harry...(dopisz nazwisko)
  4. Vans vs Converse?
  5. Justin Bieber vs Little Mix?
  6. Spódniczki czy spodnie?
  7. Latałaś samolotem? Jeśli tak do gdzie?
  8. 3 rzeczy w twoim pokoju, które najbardziej lubisz?
  9. Nutella vs Monte?
  10. Na jaki zwariowany kolor przemalowałabyś włosy?
Fajne pytania??? Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację. Jeśliby ktoś chciał może poprosić mnie o zrobienie designu na swoim blogu. Wystarczy tylko mnie obserwować ;)
Zachęcam do komentowania i obserwowania miśki 

niedziela, 7 lipca 2013

Piżama-Party!

heihei :3
Ostatnio była u mnie Estera (moja przyjaciółka ;)) na nocce. Fajnie było i nawet przekonałyśmy jej mamę żeby Estera została na jeszcze 1 dzień! Opiszę co się działo:
dzień 5 lipca:

Estera przyjechała troszku późno, bo o 20. Najpierw zrobiłyśmy sobie zdjęcia, ale kabel nie znalazł się w "magiczny sposób" więc nie ma zdjęć :(. Potem trochę pograłyśmy na komputerze i umyłyśmy się (1 siedziała przed kompem 2 się myła). Na kolacje zjadłyśmy kanapki z Nutellą i Monte. Oglądałyśmy "Death Note" (Anime) i po 23 położyłyśmy się spać, bo miałyśmy iść rano do miasta, ale i tak zasnęłyśmy o 1 w nocy :D. Przez 2 godziny gadałyśmy o Harrym, Louisie (1D) i troszku Justinie.
dzień 6 lipca
Pobudka była o 8, ale przez to, że Estera się na mnie turlała to 5 razy się obudziłam :/. Jak zjałyśmy śniadanie, ubrałyśmy się i ogólnie ogarnęłyśmy poszłyśmy do miasta kupić coś na obiad. W drodze powrotnej spotkałyśmy moją mamę, ale to taki szczegół. Po zjedzonym obiedzie (nuggetsy z kurczaka i frytki-jami ^^) chwilkę weszłyśmy na Facebooka, a potem grałyśmy w badmintona. Pojechaliśmy na wieś do moich kuzynów, ale było nudno. Gdy wróciliśmy pogrywałyśmy w simsy (moja simka nazywa się Anvil (ang. kowadło xD) Tomlinson, a simka Estery- Jade Thriwall (Ta z Little Mix). Szybko zleciał nam czas do wieczora i ani się obejrzałyśmy leżałyśmy w łóżku. Pogaduchy były podobne do tych ci wczoraj.
dzień 7 lipca- imieniny Estery
Estera śniła o JB, a ja o Harrym (1D) i Limbo (gra komputerowa). Tym razem obudziłyśmy się o 10 i Estera nie pchała się na mnie, ale ja byłam obrócona o 90 st. od pozycji w której zasnęłam :/. Po pogaduszkach zjadłyśmy śniadanko i ja poszłam do sklepu, bo zabrakło jakiejś tam przyprawy do obiadu. Poprzeglądałyśmy blog i zagrałyśmy w Simsy (dziewczyny umieją już grać na gitarze i malować, a Jade się zaręczyła:). Po obiedzie kontynuowałyśmy grę, ale o 14.30 mama przyjechała po Esterę.

I to tak jakby koniec Piżama-Party. Może za tydzień to ja pojadę do Estery ^^.
Obserwuj  po więcej ^^

wtorek, 2 lipca 2013

Pytania & odpowiedzi

A oto mój filmik gdzie odpowiadam na wasze pytania <3
Nagrywane profesjonalnym aparatem telefonicznym... :)
Ok, ja się śpieszę więc papatki (nie zapomnijcie subnąć mojego kanału na Youtube)
Linki do blogów znajdziecie obok :)

piątek, 28 czerwca 2013

Prawie wakacje!

(czwartek)
Tak, wakacje! Ten cudowny czas. Dziś było nie najgorzej w szkole. Oczywiście beka na maksa, ale to nie nowość. Na w-f prawie wszystkie dziewczyny były na próbie więc ćwiczyłyśmy tylko ja, Estera i Weronika. O , serdecznie wam dziękuję za 6 obserwujących i prawie 250 wyświetleń! Może to nie są jakieś ogromne liczby, ale znam blog który miał 30 obserwacji i aż 50 000 wyświetleń co mogło znaczyć to że blog nie przypadał ludziom do gustu więc nie zostawiając po sobie żadnego śladu prócz zmieniającej się cyferki odchodzili. Ja was bardzo zachęcam do obserwowania mnie przez Bloglovin, gdyż funkcja obserwowania na blogspot ma zostać usunięta. Ja osobiście uważam, że usuwanie tego to zły pomysł, ale co ja mogę zrobić? ;)
A to z nudów zrobiłam. Podoba wam się???
I jeszcze tu są linki do Twittera i Facebooka:

(piątek)
Obedranie świadectw i odzwiedziny u Estery. Wiele się dzoło. Przyjecjał dzisiaj Estery tata z Norwegii. Grałyśly na dworze w piłkę i robiliśmy sobie zdjęcia. Poza tym pies Esty ma szczeniaczki-akurat 5 chłopców...kto zgadnie jak dałyśmy im na imię???
Baj ^^

czwartek, 27 czerwca 2013

SUMMER!!!!

Heloł ewriłan!
-What's the time???
-It's time to holidays!
Lato, świadectwa rozdane, jest ciepło....WAKACJE!
Ten czas jest ulubioną częścią większości uczniów i studentów na całym świecie. Mój tak po części, bo nie za bardzo lubię siedzieć w domu. Gdy mogę się spotykać ze znajomymi to jest jeszcze fajnie, ale samemu siedzieć jest nudno. Poza tym możecie zacząć zadawać mi pytania, najlepiej po 4-5, bo jest was mało. Do rzeczy: chcę zrobić film gdzie na te pytania odpowiem...takie KJU ENT EJ- jak to mówią ^^. Dobrze to tyle na ten temat...w następnym poście pokaże wam moje przefarbowane na czerwono włosy...Baj!!!!

wtorek, 25 czerwca 2013

W końcu!

Nareszcie ostatnia lekcja informatyki i plastyki! i jeszcze tylko 1 lekcja W-F, przyrody i  języka angielskiego ^^ Jestem wniebowzięta, że już (prawie) wakacje! Będę wam więcej i częściej pisać, serduszka wy moje :) A poza tym  na wf w szkole byłam zawstydzona przez koleżanki. Graliśmy w dubla (tenis stołowy tylko, że w 4 osoby) i byłam w parze z chłopakiem, który mi się podoba (on sam mnie wybrał). Oczywiście zaczęli mówić Jaka ładna zakochana para! itp. Najdziwniejsze było to, że on wciąż się na mnie patrzył na następnych lekcjach i nie onieśmielały go komentarze moich koleżanek. Słodkie nieprawdaż?? Musiałam o tym komuś opowiedzieć i padło na was ^^
To na razie kochani ! Pamiętajcie, że każdy komentarz motywuje mnie do pracy nad postami, a każdy nowy obserwujący sprawia, że się uśmiecham :) Nie toleruje obserwacji za obserwacje, wiecie przecież, że zajrze na każdego bloga którego adres będzie w komentarzu ^^
Baj Baj!!

Chciałabym pojechać ^^

czwartek, 20 czerwca 2013

Top 5

Hej ludzie! Dzisiaj pokaże wam moje outfity. Można nazwać je moimi ulubionymi ^^ (P.S.Jestem niefotogeniczna)
Oto pierwszy outfit:


  • koszula: Reserved
  • T-shirt: sklep w moim mieście xD
  • spodenki: sama zrobiłam :)
Outfit 2:

  • T-shirt: nwm :/
  • spodenki: też jakiś sklep w moim mieście ;)
  • torebka: Sinsay
  • bransoletka: Allegro

 Outfit 3:

  •  T-shirt: Allegro
  • spodenki: sama zrobiłam :)
  • bransoletka: Allegro
  • okulary: sklep z biżuterią w moim mieście

Outfit 4:
  • sukienka: chińszczyzna :D
  • okulary: sklep z biżuterią w moim mieście
  • zegarek: Zalando










Outfit 5:


  • T-shirt: Reserved
  • spodnie: Cropp
  • bransoletka: Allegro











Najbardziej podoba mi się 1 ^^. A wam? Piszcie w komentarzach! Bay serduszka :*








środa, 19 czerwca 2013

sobota, 15 czerwca 2013

Wycieczka i Liebster Award

Heyka! Dzisiaj byłam na małej wycieczce, a dokładniej w Ślesinie, 9 kilometrów od Lichenia (wiadomo gdzie Licheń ;)) Miło było, bo ładnie tam i to bardzo :) proszę opaczeć zdjęcia:


 Wiem, że nie jestem jakimś nadzwyczajnym fotografem ;)

A teraz 2-ga część posta. Mój blog z opowiadaniem o One Direction został nominowany do Liebster Award! Bardzo dziękuje za to Estce. Tu więcej informacji na ten temat:estkka.blogspot.com/informacja-i-liebster-award .
Oto pytania dla mnie:
1.Twój ulubiony zespół?
-One Direction ;)

2.Messi vs Ronaldo?
-Messi

3.Ulubione imię?
-Marcin <3

4.Ulubiony Youtuber?
-Madzia (MagdalenaMariaMonika)

5.Ulubiony dzień tygodnia?
-Piątek (bo w sobotę sklepy do 13.00)

6.Ulubiona piosenka?
-What Make You Beautiful, One Way Or Another i Thank You Very Much

7.Ulubiony przedmiot w szkole?
-nie mam, ale pierwsze co mi do głowy przyszło to religia i plastyka ;)

8.Co byś chciała osiągnąć w życiu?
-mieć znany blog i zostać pisarką

9.Ulubiony kolor?
różowy, biały i miętowy

10.Masz Facebooka i Twittera?
-tak!

11.Gdybyś miała teraz spotkać kogoś sławnego, z kim byś się spotkała?
-Zayn, Louis, Harry

Blogi które nominuje:
-magdalenaa-blog.blogspot.com
-prawdziwieinaturalnie.blogspot.com
-hurt-others.blogspot.com
cosmetics-my-live.blogspot.com
- rooksana-roox.blogspot.com
-ewelina12345.blogspot.com
-uczepionamarzen.blogspot.com
(nie znam więcej sorrki :( )
Moje pytania:
1. Na jaki kolor przemalowałabyś ściany pokoju?
2. Beliber/Directioner?
3. Lubisz marchewki?
4. Bez czego nie wychodzisz z domu?
5. Mentos/Orbit?
6. Jak na na imię twoja przyjaciółka/przyjaciel?
7.Jakie masz marzenie?
8. Facebook/Twitter?
9. Twoja ulubiona liczba?
10. Płatki śniadaniowe jesz rano czy wieczorem?
11. Co było najśmieszniejszą rzeczą jaką zrobiłaś?

Pozdrawiam :)
Obserwujcie jeśli macie serduszko ;)

bloggerka-i-directionerka.blogspot.com
 

środa, 12 czerwca 2013

Wakacje, przybywajcie!

Witam na moim blogu!-to nie jest oryginalne tak samo jak tekst "Hejka" czy coś w ten deseń. Po prostu zacznijmy jakiś wesoły temat :)
Już prawie koniec roku szkolnego. Pogoda na szczęście dopisuje. Wczoraj i dzisiaj jest ponad 20 stopni! Szkoda zmarnować tą ładną pogodę i lepiej wyjść na dwór! Fajnie chodzić w krótkim rękawku i spodenkach. Jutro do szkoły, ale na szczęście do wakacji zostało już tylko 14 dni i 6 godzin. Tęsknię za wstawaniem minimum o 10. Tęsknię za jedzeniem obiadu na śniadanie. Tęsknię za chodzeniem w piżamie cały dzień. Tęsknię za nocnymi wypadami (bo wtedy zaczynało się życie). Tęsknię za spotkaniami z przyjaciółmi o obojętnie której godzinie. Tęsknię za bezstresowym poniedziałkiem. Tęsknię za robieniem "niczego". Tęsknię za graniem w piłkę do późna. Fajnie czasem powspominać wakacje ... od razu humor się poprawia.
Zachęcam do obserwowania i dodawania komentarzy ;)