środa, 4 września 2013

Szkolne dni

Już pewnie jestem w szkole ,rano chodzę z plecakiem po ulicy. Pewnie wkurzam się na brak Internetu...ale to tylko może przewidywania, naprawdę to nie wiem co teraz robię. może odrabiam lekcje, może wyszłam ze znajomymi... Chciałabym teraz czytać wasze komentarze ale nie mogę. To dość dziwne uczucie, bo nie mogę. Nie potrafię tego zrozumieć, zawsze jak chciałam to mogłam z wami pogadać a teraz nie wiem jak reagujecie na moje posty...hmmm....ciekawe co piszecie ok dosyć, bo po prostu jestem uzależniona od Internetu, a teraz na komputerze mogę sobie w Paincie malować, albo grać w Simsy....:P Ok baj baj nie zapomnijcie lekcji odrobić :D
Komentujcie i obserwujcie ♥♥♥


1 komentarz:

  1. Czekam aż będziesz mieć internet ;)

    http://estkka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń